آمارهای نگران‌کننده ازسلامت ایرانیان
تغذیه و رژیم درمانی
آموزش تغذیه و تبادل اطلاعات تغذیه ای و رژیم درمانی . سیدداودحسینی کارشناس تغذیه و رژیم درمانی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
مشاهده و دانلود فیلم های آموزشی
شارژ رایتل
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تغذیه و رژیم درمانی و آدرس sdh-diet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









نويسندگان
سیدداودحسینی

آخرین مطالب


 
سه شنبه 11 شهريور 1393برچسب:سیدداودحسینی , تغذیه صحیح ,تغذیه, :: 9:0 :: نويسنده : سیدداودحسینی

اعلام آماری نگران کننده از سوی معاون وزیر بهداشت در هفتاد و هشتمین اجلاس روسای دانشگاه علوم پزشکی کشور حتی بیشتر از اظهارات خودوزیر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.


دكترعلي اكبر سياري در اين اجلاس با اعلام اينكه 47ميليون نفر در كشور غذاي نامناسب مصرف مي‌كنند، گفت: 19ميليون نفر در كشور بي‌تحركند، 5ميليون نفر سيگار مي‌كشند، 7ميليون نفر قندخون بالا دارند و 15ميليون نفر نيز به كلسترول بالا مبتلا هستند.وي افزود: هم‌اكنون 19ميليون نفر در كشور فشار خون دارند و سالانه 83هزار مرگ مرتبط با فشارخون رخ مي‌دهد.

معاون وزير بهداشت با اعلام اينكه كمبود شيوع ويتامين د از سال80 تا 91، 6 برابر شده، گفت: اين ميزان كمبود در زنان باردار در برخي استان‌ها به 91درصد رسيده است. كمبود ويتامين در نوجوانان نيز 76درصد است و بر اين اساس توزيع يك مكمل جديد را در دستور كار قرار داده‌ايم.اين درحالي است كه پيش از اين وزير بهداشت مهم‌ترين دغدغه خود را سبك غلط زندگي مردم اعلام كرده و گفته بود اين سبك زندگي باعث به خطرافتادن سلامت ايرانيان شده است.

 

 

منبع: همشهری


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: