چه ورزش‌هایی برای زنان باردار مناسب هستند
تغذیه و رژیم درمانی
آموزش تغذیه و تبادل اطلاعات تغذیه ای و رژیم درمانی . سیدداودحسینی کارشناس تغذیه و رژیم درمانی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
مشاهده و دانلود فیلم های آموزشی
شارژ رایتل
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تغذیه و رژیم درمانی و آدرس sdh-diet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









نويسندگان
سیدداودحسینی

آخرین مطالب


 

قبل از ورزش بدن را گرم کنید و بعد از آن بدن را خنک کنید. سعی کنید هر روز فعال باشید. در هوای گرم فعالیت شدید انجام ندهید. به هنگام ورزش مایعات مصرف کنید. شنا کردن ورزشی مناسب برای زنان باردار است، زیرا در آب وزن کمتری احساس می‌شود. ورزش‌هایی که احمال حادثه در آنها هست مانند اسب سواری، اسکی، ژیمناستیک ، دوچرخه‌سواری و غیره انجام ندهید.

 سعی کنید از شانزده هفته‌ بعد از بارداری کاملا روی کمر دراز نکشید. این کار باعث می‌شود که به دلیل وزن زیاد بدن به عروق خونی که در کمر هستند فشار بیاید و راه آنها بسته شود. این کار باعث از هوش رفتن می‌شود. در زمان بارداری در ارتفاع بالاتر از دو هزار و 500 متر ورزش نکنید، زیرا ممکن است اکسیژن رسانی کافی به جنین صورت نگیرد.

سعی کنید ورزش‌های زیر را انجام دهید. این ورزش‌ها به افزایش عضلات، قدرتمند شدن مفاصل، بهتر شدن جریان خون و کمتر شدن کمر درد کمک می‌کنند:

 - پشت به دیوار بایستید، زانوها را صاف نگه دارید. شکم را در ناحیه ناف کمی به طرف داخل بکشید طوری که کمر شما صاف شود و به دیوار بچسبد، چند ثانیه در این حالت بمانید و سپس شکم را رها کنید. این کار را 10 بار انجام دهید.

- در حالت سجده قرار بگیرید و دست‌ها را کمی پایین تر زیر شانه‌ها قرار دهید. زانوها باید زیر ناحیه لگن قرار دهید. عضلات شکم را به داخل بکشید و کمی کمر را به سمت سقف خم کنید. بدین شکل پشت کمی حالت کمانی شکل می‌گیرد . چند ثانیه در این حالت بمانید و سپس آرام بدن را رها کنید و کمر را به حالت عادی بازگردانید. سعی کنید کمر را در حالت دوم به داخل گود نکنید. آرام این حرکت را 10 بار تکرار کنید. این حرکت از کمر درد دوران بارداری می‌کاهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: