شرح و تعریف دیابت
تغذیه و رژیم درمانی
آموزش تغذیه و تبادل اطلاعات تغذیه ای و رژیم درمانی . سیدداودحسینی کارشناس تغذیه و رژیم درمانی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
مشاهده و دانلود فیلم های آموزشی
شارژ رایتل
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تغذیه و رژیم درمانی و آدرس sdh-diet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









نويسندگان
سیدداودحسینی

آخرین مطالب


 
پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:دیابت,درمان دیابت,تغذیه و دیابت,رژیم دیابتی,, :: 14:11 :: نويسنده : سیدداودحسینی
ديابت شامل گروهي از بيماري هاي متابوليك است كه با افزايش قند خون در نتيجه وجود نقص هايي در ترشح انسولين ،عملكرد انسولين،ويا هردوحاصل مي شود.افزايش مزمن قند خون در ديابت با آسيب ،كاركرد نامناسب و نارسايي طولاني مدت اندام هاي گوناگون به ويژه چشم ها،كليه ها،اعصاب،قلب و عروق خوني همراه است.
علائم ديابت :
علائم افزايش چشمگير قند خون عبارتند از :پرادراري،پرنوشي،كاهش وزن (گاه با وجود پرخوري)و اختلال ديد.اختلال رشد و آسيب پذيري در برابر برخي عفونت ها ،نيز ممكن است با افزايش مزمن قند خون همراه باشند.
عواقب ديابت:
رتينوپاتي به همراه نابينايي احتمالي ،نفروپاتي به نارسايي كليه،نوروپاتي محيطيهمراه با خطر بروز زخم هاي پا ،قطع اندام ،نوروپاتي سيستم عصبي خود مختار كه موجب بروز علائم گوارشي ،تناسلي-ادراري،قلبي-عروقي و كاركرد نامناسب جنسي منجر مي شود.افراد مبتلا به ديابت بيشتر از سايرين دچار بيماري هاي قلبي-عروقي ،بيماري هاي شريان هاي محيطي و عروق مغزي مي شوند. فشارخون بالا و اشكالات مربوط به متابوليسم پروتئين ها نيز اغلب در افراد مبتلا به ديابت ديده مي شوند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: